пʼятниця, 15 травня 2020 р.

Вправа «Коли мені..., коли я...»



Попросіть дитину відповісти на такі питання, а ви записуйте відповіді.

Потім можна запропонувати намалювати малюнок тої емоції, почуття, яке на даний момент хвилює вашу дитину!

Ця вправа дасть змогу зрозуміти вашу дитину, а також побачити те, що її турбує..., на що саме слід звернути увагу..., отримати інформацію про її внутрішній світ тощо.

✔️Коли мені страшно____________________

✔️ Коли я гніваюся_______________________

✔️Коли мені сумно______________________

✔️ Коли мені радісно __________________

✔️Коли мені цікаво ______________________

✔️Коли мені добре ______________________

✔️Коли мені погано _____________________

✔️Коли я не впевнений _________________

✔️ Коли я пишаюся ______________________

✔️Коли я плачу __________________________

✔️Коли я люблю ________________________


Бажаю вам успіху 💗

Немає коментарів:

Дописати коментар